.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار خودرو دوباره از رونق افتاد

در حالي كه استارت رونق در بازار خودرو در هفته‌ي گذشته زده شده بود، اما اتفاقات اخير موجب بازگشت به وضعيت اوليه شد.

به گزارش ايسنا، در حالي كه رنگ ركود از ابتداي امسال تاكنون هنوز از بازار خودرو رخت برنبسته و با وجود اين كه به ماه تابستان نزديك مي‌شويم، ولي بازار خودرو نتوانسته شرايط متعادل خود را به دست آورد. اين بار البته يك دست نامرئي جو بازار را بر هم زده و نمايشگاه‌داران پايتخت را شاكي كرده است. اين هفته اين صنف فروشنده اوضاع فروش خوبي نداشتند، چرا كه كركره‌هاي مغازه‌ها از بيم هرگونه آسيبي به خودروهاي صفر كيلومتر و لوكس پايين بود.

به طور كلي اين هفته قيمت خودرو كمي‌ كاهش يافت و عمده قيمت‌هاي هفته‌ي گذشته ثبات خود را حفظ كرد.

اين هفته پرايد بنزيني هفت ميليون و 550 هزار تومان و پرايد دو گانه سوز هشت ميليون و 350 هزار تومان فروخته شده است. همچنين زانتيا 27 ميليون و 200 هزار تومان فروخته شده است.

ريو ديگر محصول مونتاژي سايپا كه شركت سازنده اعلام كرده بود ساخت داخلي آن دير آغاز شده و قيمت آن بايد به پايين‌تر از حد فعلي مي‌رسيد، با كمي ‌افزايش به 12 ميليون و 900 هزار تومان رسيده است.

در خصوص محصولات ايران خودرو نيز مي‌توان گفت كه بيشتر تغييرها در راستاي كاهش قيمت‌ها بوده است و تقريبا مي‌توان مدعي شد كه اين هفته قيمت محصولات ايران خودرو افزايش نداشت.

در اين ميان پژو405 بنزيني با 100 هزار تومان كاهش قيمت به 12 ميليون و 900 هزار تومان رسيد. پژو پارس بنزيني هم با همين ميزان كاهش 17 ميليون و 200 هزار تومان در بازار تهران به فروش رفت. مدل ELX اين خودرو نيز 23ميليون تومان معامله مي‌شود.

بازار پژو 206 نيز مشمول كاهش قيمت شد. اين خودرو در مدل تيپ2 با كمي‌كاهش قيمت 13 ميليون و 600هزار تومان و در مدل تيپ 6 نيز 18.5 ميليون تومان معامله شده است.

مدل V20 صندوق‌دار اين خودرو نيز كاهش قيمت 100 هزار توماني را تجربه كرد و به 13 ميليون و 900 هزار تومان رسيد؛ ضمن اين كه مدل V9 نيز كه از دنده اتوماتيك بهره مي‌برد، 18 ميليون و 800 هزار تومان معامله مي‌شود.

پژو روآ بنزيني نيز كه همچنان تقاضا براي آن به سطح مطلوبي رسيده است، هشت ميليون تومان معامله مي‌شود.

نكته جالب در قيمت محصولات ايران خودرو ثبات قيمت امسال محصولات خانواده سمند است. اين خودرو در مدل معمولي كه ديگر توليدي ندارد، همچنان قيمت 13 ميليون و 200 هزار توماني خود را حفظ كرده است. در مدل‌هاي LX و سورن نيز اين ثبات حفظ شده و به ترتيب 15 و 16 ميليون و 700 هزار تومان فروخته مي‌شوند.

اين وضعيت در بازار تندر 90 نيز مشاهده شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.